Obserwatorzy

czwartek, 25 października 2012

Prywatna wymianka wiklinowa

Witam!

Kilka dni temu Magda-maggii z blogu http://handmadebymaggii.blogspot.com/ ogłosiła Pierwszą wymiankę wiklinową. Była to trochę inna wymianka, nie taka tradycyjna, żeby się zgłosić, potem dobiera się w pary i nawzajem przesyłamy sobie prezenty na określony temat. Magda sama zaproponowała nam Swoje wyroby z wikliny papierowej do dowolnego wyboru, a my miałyśmy w zamian ofiarować Magdzie coś ze swojego rękodzieła. Ja oczywiście zaproponowałam karczochy, ponieważ najbardziej lubię je tworzyć i najlepiej mi wychodzą. Otóż dzisiaj dostałam paczkę od Magdy z jej cudowną wikliną, ale jakież było moje zaskoczenie jak ją otworzyłam, bo w pudełku były jeszcze dwie niespodzianki, też wiklinowe. Cudowne serducho z różą i wspaniały dzwonek, on ma nawet w środku serce dzwonkowe z małej szyszki. Miseczka jak widać na zdjęciach jest spora i pięknie udekorowane ma dno, mam zamiar używać jej do podawania chleba na stół.
Teraz zaprezentuję wszystkie wspaniałości od Magdy, a co ja dla niej prawie już zrobiłam pokażę innym razem. Wyślę do Madzi paczkę w przyszłym tygodniu, bo jeszcze muszę trochę porobić, a znowu jestem przeziębiona, więc w tym tygodniu nie uda mi się wyjechać do miasta i na pocztę. Przepraszam Madzię za to  opóźnienie, miałam też wcześniejsze zamówienia z których musiałam się wywiązać, jak dotrą do nowych właścicieli to zamieszczę zdjęcia w poście.








A skoro już się chwalę to mam jeszcze dwa zdjęcia mojego Grudnika, który zaczyna wypuszczać pąki kwiatowe.


Wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę.

8 komentarzy:

  1. Ale cudeńka dostałaś tylko pozazdrościć.
    Mój grudnik też wypuszcza pąki. A na NK nie jestem pod nazwą ,,Babcia Tereska". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż czuć zbliżającą się zimę. Grudnik będzie na pewno obficie prezentował swoje kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ten kwiat nazywaja "kaktus bozonarodzeniowy" i mam dwa..sliczny dzwoneczek dostalas, a wogole cala wiklinowa wymianka jest sliczna..Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna wymianka.
    Moje grudniki też maja pączki, co wskazuje, że "ciotka zima" nadciąga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta wiklinowa wymianka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu bardzo się cieszę, ze spodobały Ci się moje niespodziewajki :))
    Spokojnie poczekam na Twoją paczuszkę, przecież do grudnia jeszcze troszkę czasu..

    A ten grudnik - to jak się rozmnaża, bi jest cudny!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta wiklina, dla mnie jak na razie ciemna magia, a grudnik czyżby biały?
    Mój też zaczyna kwitnąć, ale ma kolor taki herbaciany, niestety czerwony i różowy "stracił życie" przez naszego kota:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za cudeńka, dzwoneczek i serduszko marzenie!!!!!!Ode mnie masz kochana dyplom uznania.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ