Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2013

Misz Masz.

Witam!

Zacznę od minionych Walentynek. Moje Walentynki są wyjątkowe, ponieważ ja mam prawdziwą Walentynkę, a mianowicie mój mąż ma na imię Walenty i ten dzień zawsze był dla nas wyjątkowy od początku naszego wspólnego życia. Staram się, żeby w tym dniu mój mąż był najważniejszy, bo to Jego dzień. W tym roku tak się dobrze ułożyło, że nasze dzieci mogły wszystkie być z nami i świętowaliśmy wspólnie. Ja przygotowałam małe przyjęcie. Były różne mięsiwa, sałatki, bigos, faszerowane jajka i pieczarki. Słodycze, ciasto i blok własnej roboty. Zrobiłam dla Męża kartkę imieninowo-walentynkową.








W międzyczasie trochę też tworzyłam. Udało mi się kilka jajeczek wielkanocnych, a właściwie rodzinkę;
Tata - kogut, Mama - kurka i dziecko - kurczaczek, oraz duże jajo - koszyczek.



Uszyłam też ostatnio pokrowiec na ulubiony fotel męża i na podnóżek.

No i jeszcze ważna sprawa, dostałam Wyróżnienie za blogową Przyjaźń od http://cohenna.com/  za co bardzo dziękuję i czuję się zaszczycona.

Lubię wszystkie moje koleżanki blogowe, ale muszę przyznać, że najsilniejsze więzi mam z dwoma koleżankami, które tutaj właśnie wyróżnię, a są to; alfabetycznie:
Alicja z blogów; http://alicja-beautyhome.blogspot.com/ ,http://alicja-potamtejstronielustra.blogspot.co.at/
Ewa z blogów; http://jadzidka.blogspot.com/ , http://wizjerek.blogspot.com/.
Obie Panie są mi bardzo bliskie i mam w nich wielkie przyjaciółki, wspieramy się wzajemnie w trudnych sytuacjach i doradzamy sobie. Wiem, że są moimi bratnimi duszami i jestem dumna, że chcą się ze mną przyjaźnić, w ten sposób chcę Wam Alu i Ewo bardzo podziękować, że Jesteście. Dziękuję.
Witam nową obserwatorkę, tylko szkoda, że nie wiem gdzie Ciebie szukać, czy masz blog?
Dziękuję też wszystkim za przemiłe komentarze i wspieranie w trudnych chwilach.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.




13 komentarzy:

  1. Elu Kochana..dziekuje za wyroznienie ..ale musze przyznac ze i bez tego masz moja przyjazn , moje dobre zyczenia .Widze ze wyroznilas mnie na obu blogach wiec dziekuje podwojnie i prosze , poczuj sie takze wyrozniona przeze mnie jako ta , ktora umie wspierac w ciezkich chwilach i jest tuz obok , gdy jest naprawde potrzebna;Psychiczne wsparcie to wiecej niz prezenty i za to Ci bardzo dziekuje.Pozdrawiam Was wszystkich,Corcie tez.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bylam zbyt podekscytowana i zapomnialam napisac ze na takie jedzonko to ja sie chetnie pisze , tyle smakolykow na raz pokazujesz ze robie sie natychmiast glodna.A fotel wyszedl Ci calkiem fajnie i wyglada jak nowy mebel..a te kurczaczki hihihi fajniusie.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasta teraz nie mogę w ogóle jeść abym poczęstowała się.Uszyte rzeczy i wszystkie zrobione są cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie piszesz,nie piszesz ale jak napiszesz to nie wiem od czego zacząć. Wspaniałe mieć swojego Walentego wiele problemów masz z głowy.W tym miejsce serdeczności dla Twojego męża.Przyjęcie wystawne i jak pięknie udekorowałaś potrawy.Twoje robótki jak zawsze piękne i ten fotel czapki z głów.Buziaki i ciepłe pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu ślicznie i apetycznie :) gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjęcia na pewno było wspaniałe, same pyszności:) Prace bardzo piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pyszności:) Kurczątka urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli prawdziwie świąteczny dzień.Wszystko wygląda bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmmmniam ale mi smaka narobiłas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooo jakie wspaniałości...aż slinka cieknie ;-) Elu rodzina kurczaków cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Elu, tak bardzo mnie wzruszyłaś tym wyróżnieniem, to niesamowite wyróżnienie i te piękne słowa...jak dobrze jest mieć taką bratnią duszyczkę:) mam nadzieję, że już w tym roku dojdzie do naszego spotkania w realu i uściskamy się:) czego Tobie i sobie życzę!
    Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko i miłego wieczoru Wam życzę:)))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ