Powered By Blogger

Obserwatorzy

wtorek, 26 marca 2013

Kolejne karczochy i życzenia od Koleżanek.

Witam!

A oto kolejna porcja obiecanych karczoszków. Piszę karczoszków, bo te są małe maja po 6 cm. wysokości.






Dzisiaj dostałam przesyłki z życzeniami od czterech koleżanek blogowych.
Od Alicji z blogu http://alicja-potamtejstronielustra.blogspot.co.at/ ,




Jak widać na powyższych zdjęciach dostałam też kilka gazetek robótkowych i 2 uszyte prze Alę chwytaki, ponieważ wzięłam udział w Jej pierwszym Candy i wygrałam jedna z nagród. Jestem bardzo zadowolona, bardzo lubię Alicję i Jej dwa blogi, drugi, a właściwie pierwszy to. http://alicja-beautyhome.blogspot.com/, bo ten powstał jako pierwszy. Dziękuję bardzo Alu i za prezenty i za życzenia.
Następne życzenia przyszły od Danusi z blogu http://babusiowerobtki.blogspot.com/, bardzo piekna kartka wykonana przez Danusię, to bardzo zdolna kobieta, uwielbiam Jej prace.


Kolejna równie śliczna kartka jest od Moniki z blogu http://cohenna.com/. Monika również tworzy fantastyczne rzeczy, pięknie haftuje i potrafi bardzo szybko nauczyć się wykonywać nowe dla Niej rękodzieła.


Kolejna kartka również od bardzo zdolnej tworzącej w różnych dziedzinach rękodzielniczych, kobiety, a mianowicie Joanki z blogu http://koralikoweplecionki.blogspot.com/. Joanka chyba najbardziej lubi pleść koralikowe przedmioty i wychodzi Jej to bardzo dobrze. Mam kilka Jej prac i bardzo się z tego cieszę.


Wszystkie dzisiaj wymienione przeze mnie Panie są Mistrzyniami Rękodzielnictwa. Zapraszam wszystkich zaglądających do mnie, abyście odwiedzili również blogi wymienionych Pań, naprawdę warto, nie pożałujecie. Polecam serdecznie.
Dziękuje za wizyty u mnie i wszystkie komentarze.
                                                                           Miłego wieczoru.

7 komentarzy:

  1. Kolejne śliczne jejeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne karczoszki :) Swietne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne karczochy i piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, Twoje karczoszki są śliczne. Wygrałaś super prezenty.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Karczoszki mnie tu sprowadziły i bardzo się cieszę, bo znalazłam tu kopalnię skarbów... karczoszki są bardzo ładne estetycznie wykonane, równiótkie jak z pod, a szpileczki żadnej też nie widać... moje pierwsze różnie wyglądały:) pozdrawiam i radosnych Świąt życzę.Ula

    OdpowiedzUsuń
  6. ...równiutkie jak spod igły miało być...przepraszam za gafy:(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ