Powered By Blogger

Obserwatorzy

sobota, 12 kwietnia 2014

"Podaj Dalej" wysłane prezenty cz.I.

Witam!
Jak wiecie wzięłam udział w zabawie "Podaj dalej" u Ewy z bloga Kufer http://jadzidka.blogspot.com/, co dostałam od Ewy pokazałam w poprzednim poście. Tak się złożyło, że Ewa jako pierwsza zadeklarowała u mnie na blogu chęć wzięcia udziału w zabawie. Jak wiem prezenty ode mnie już są u Ewy, więc mogę Wam pokazać co wysłałam;








Oprócz tego słodkości i napitki, a także troszkę muliny do ulubionego zajęcia Ewy jakim jest haftowanie.
Jak niektóre z Was wiedzą Ewa to taka osoba, która jak już coś wysyła komuś to jest tego bardzo dużo i pięknego. Ja na pewno pod tym względem Jej nie dorównam, ale starałam się jak mogłam, żeby Ją zadowolić. Dla kolejnej zgłoszonej czyli Joli z http://mojedubaninki.blogspot.com/ , również wysłałam paczkę, ale jeszcze nie ujawnię co, ponieważ musi ona dotrzeć do obdarowanej.
w następnym poście pokażę co wysłałam Joli.
Wszystkim serdecznie dziękuję, że o mnie nie zapominacie mimo, żadkich moich wpisów i serdecznie pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać,pewnie będzie po niedzieli :)
    A dla Ewy prxygotowałaś same cudeńka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja dziś dotarła, wszystko sliczne, zamieszczę post w wolnej chwili, jak zrobię zdjecia :)

      Usuń
  2. Ale piękne prezenty!!! I to wszystko jest już moje:) cieszę się niezmiernie Elu:))) i dziękuję baaaaaaardzo!
    Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ