Powered By Blogger

Obserwatorzy

piątek, 21 września 2012

Śliczności od Joanki.

Witam!

Dzisiaj moja przemiła Pani doręczycielka przywiozła mi paczuszkę od Joanki  z bloga  http://koralikoweplecionki.blogspot.com/    . Joanka przysłała mi zamówione u niej koralikowe plecionki.
Malutkie, śliczne misie koralikowe, które przeznaczyłam dla trzech fajnych dziewczyn. Mojej córki, narzeczonej młodszego syna i dziewczyny starszego syna. Poprosiłam też, aby Joanka zrobiła dla mnie ptaszka i biżuterię. A oto zdjęcia tych piękności. Myślę, że Wam też się spodobają.





A jak pięknie wszystko było zapakowane w takie śliczne pudełeczka-etui, Joanka przysłała mi też pamiątkę z nad morza, bursztynki na nalewkę zdrowotną. Za wszystko bardzo dziękuję i polecam Wam wszystkim Jej wyroby.
Miłego weekendu dla wszystkich. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za komentarze i odwiedziny na moim blogu.

10 komentarzy:

  1. wow...jakie piekne prezenty..a kolia boska..ta bransoletka to jakby moja..hihihih cudenka..pozdrawiam milo Elus

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju! jakie piękne prezenty sobie wybrałaś!!! Dziewczyny pewnie zadowolone z misiaczków:)naszyjnik i bransoletka prześliczne!!! naleweczka na bursztynach będzie super!
    Spokojnej nocy Elu i miłego, słonecznego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne te miśki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystko, a misiaczki chyba naj naj :0)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenciki bardzo ładne. Dla mnie naszyjnik naj.... Zapraszam po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Misie urocze ,super prezenty,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miśki są piekne , ale mnie szczególnie zauroczyła ta perłowa bizuteria.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście same śliczności :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ