Powered By Blogger

Obserwatorzy

poniedziałek, 22 października 2012

Chusta od Joli, Mini candy u Jutki

Witam!

Dzisiaj moja Pani listonoszka przywiozła mi przesyłkę od Joli z blogu http://mojedubaninki.blogspot.com, jak Wiecie wygrałam u Joli rozdawajkę, a oto skarby jakie mi przysłała, bo nie tylko chustę, modelką jest moja córka Monika;










Jak widać chusta jest piękna, wzór i kolor cudowne. Jola przysłała mi też książkę Małgorzaty Kalicińskiej pt." Widok z mojego okna. Przepisy nie tylko na życie". No i słodkości i napoje. Bardzo dziękuję Joli jeszcze raz i wszystkim polecam Jej blog.
Również dzisiaj zapisałam się na Mini Candy u Jutki z blogu http://odskoczniajutki.blogspot.com
Jutka chce ofiarować różności do tworzenia kartek, a ponieważ ja bardzo bym chciała nauczyć się tej sztuki, to może to będzie dobry początek gdybym wygrała. Trzeba spróbować, bo wiem już, że jak nie spróbuję to nie będę miała szansy wygrać.

Na tym zakończę to dzisiejsze chwalenie się, a jutro postaram się napisać post o wymiance "Babie Lato", która właśnie dobiegła końca.
Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze pod moimi postami.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Miłego tygodnia.

3 komentarze:

  1. Fajnie, że chusta dotarła, zawsze jest taka doza niepewności, mimo, ze wysłyłam poleconym.
    Cieszę się, że Ci się podoba również na "żywo", pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczną chustę dostałaś :)
    Gratulję wygranego candy :) I trzymam kciuki za to papierkowe :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta!. Gratuluję wyranej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ