Powered By Blogger

Obserwatorzy

środa, 17 kwietnia 2013

Foto - zabawa.

Witam!

Pewnego dnia na blogu Kufer... Ewy - Gugi, http://jadzidka.blogspot.com/, zobaczyłam fajną zabawę,
Ewa zaproponowała, żeby częstować się i ja skorzystałam.
Będą pytania i odpowiedzi za pomocą zdjęć, o ile będzie to możliwe, bo nie zawsze mam zdjęcie do odpowiedzi.
1. Codziennie widzę;

2. Ubranie , w którym mieszkam;

3. Ulubiona pora dnia;

4. Coś nowego;

5.Właśnie tęsknię;



6. Piosenka, która chodzi mi po głowie;
" Gdybym, ja miała skrzydełka jak gąska............."
Przynajmniej od 40 lat, codziennie się mnie czepia.

7. Nagłówek mojego tygodnia;



Skończyć w tym tygodniu moją pierwszą chustę szydełkową.

8. Najlepszy moment tygodnia;

Sobota, gdy przyjadą dzieci;



 9. Kim chciałam być jako dziecko?

 Zawsze Mamą przez duże M.

10. Nie rozstaję się;
11. Co można znaleźć na mojej liście marzeń?

 Wnuki.

12.Moja miłość od pierwszego wejrzenia;

  Wszystkie zdjęcia z odp.8.

13. Co robię cały czas;

 Żyję.

14. Zdjęcie tygodnia;

Zdjęcie internetu

15. Ulubione słowo, wyrażenie, cytat;

 "... W życiu wszystko musi być na 50% .................." Tak mawia mój mąż, ale nie pamiętam czy to są czyjeś słowa, czy mojego męża.

16. Najlepszy moment roku.

Sylwester, bo minął stary rok i z nadzieją na lepszy wkraczamy w nowy.

17. Ktoś kto zawsze potrafi mnie uszczęśliwić;

Mnie nie trzeba uszczęśliwiać, bo ja jestem szczęśliwa. Szczęście jest we mnie, potrafię cieszyć się każdą chwilą, drobiazgiem, a to czy jesteśmy szczęśliwi zależy tylko od nas samych i podejścia do życia.

Nie wszędzie wkleiłam zdjęcia, bo nie na wszystko je miałam, a za bardzo nie chciałam korzystać z cudzych.
Jeśli ktoś z Was ma ochotę się pozwierzać i podzielić swoimi spostrzeżeniami na własny temat, to bardzo proszę korzystać z wzoru.
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym mój blog. Pozdrawiam serdecznie.
Miłego dnia wszystkim życzę.








3 komentarze:

  1. Bardzo sympatyczny reportaż, pod wieloma punktami mogłabym się tez podpisać.Pozdrawiam Elżuniu wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. najpiękniej brzmi: "Mamą przez duże M"...

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu..mamy wiele wspolnych punktow a babcia napewno zostaniesz patrzac na Twoje dzieci juz to widze i zycze Ci z calego serca,..milo cos wiecej wiedziec o Tobie..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ