Powered By Blogger

Obserwatorzy

sobota, 19 listopada 2011

Czas przygotowywać się do świąt.

Witam!
Po długiej nieobecności wracam do grona fajnych ludzi, którym chce się jeszcze w tych trudnych czasach coś robić. Jak wiem wiele z Was cudowne kobietki myśli już o świętach, ja też. Udało mi się wykonać już kilka ozdób, którymi chcę się pochwalić. Dopiero zaczynam, to jeszcze trochę tego będzie. W miarę powstawania będę zamieszczała zdjęcia. Wzoruję się na przykładach zamieszczanych w internecie i gazetkach rękodzielniczych, np; "Wena design", i wielu innych.











Bombka biała ma średnicę 20 cm. Jest naprawdę duża. Mikołaj i choinka po 20 cm. wysokości . Szyszka i dzwonek po 12 cm. wysokości. Zaczęłam już bombkę o średnicy 15 cm, ale może jutro ją skończę jak nic mi nie przeszkodzi. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam na następne wpisy.
                                                                                              Dobranoc.                                                  

6 komentarzy:

  1. Mikołaj zniewalający!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, przepiękne rzeczy zrobiłaś!!! Jestem wprost oczarowana nimi!!! Wszystko mi się podoba!!! Bombka jest rewelacyjna...dzwoneczek cudeńko...szyszka, choinka i ten przecudny mikołaj!!! I jak wszystko starannie i dokładnie wykonałaś:) Podziwiam Cię bardzo!!!
    Bardzo Ci dziękuję za komentarze u mnie na blogu:)))
    Pozdrawiam cieplutko, moc uśmiechów przesyłam i miłej niedzieli życzę prosząc o jeszcze trochę cierpliwości (mail):)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe ozdoby zrobiłaś:)Piękne!!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Elżbietko,super to wszystko co zrobilas ,ta cudna bombka ,szyszka, choineczka i ten cudny gwiazdorek o zapomnialabym o dzwoneczku,normalnie rewelacja:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ozdóbki wymagające dużo cierpliwości oraz wprawnej ręki. Mi brakuje zarówno jednego jak i drugiego:-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace na prawde ;];]

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ