Powered By Blogger

Obserwatorzy

poniedziałek, 21 listopada 2011

Przygotowania do świąt cz.II.

Witam!
Oto następna porcja moich wytworów. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze zrobić więcej i innych. Mam zamiar zrobić aniołki i więcej Mikołajków oraz dużych i mniejszych bombek i wieńców świątecznych. Niestety zdjęcia nie oddają wszystkich walorów ozdób a także widoczne są smugi światła sztucznego, bo jest pochmurno i musiałam robić przy świetle. Wianki są pozornie 2 takie same, ale każdy jest wykonany innym kolorem wstążki, tylko dekorację mają taką samą. Jutro, albo pojutrze zrobię następne ozdoby i również zamieszczę je na blogu. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za miłe komentarze.







 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne ozdoby. Ta kula to chyba karczoch się nazywa? w każdym bądź razie śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość moich ozdób wykonana jest sposobem na karczocha, bo bardzo mi odpowiada ta forma wykonania.Pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżbietko tak się cieszę, że już następne dzieła Twoje mogę podziwiać! Bombka przecudna!!! Wieńce wyszły Ci fantastycznie!!! A duże są te wieńce? styropian w środku, tak? Nie przejmuj się wcale jakością zdjęć, bardzo dobrze Ci wyszły, wszystko widać:)
    Pozdrawiam serdecznie, pa:)))
    Wysłałam maila:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne te dzieła sztuki,nie moge oderwac od nich oczu,wszystko cudowne,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ