Powered By Blogger

Obserwatorzy

piątek, 10 lutego 2012

Przemiła niespodzianka


Otwieram mojego bloga i zawsze przeglądam co dzieje się u moich znajomych blogowiczek, chociaż przyznaję, że ostatnio zdarza mi się to rzadko. Dzisiaj zaglądam do Ewy na http://guga-skarbczyk.blogspot.com , a tam widzę przemiłą niespodziankę, Ewa wyróżniła mnie spośród tylu swoich fanek, dziękuję Ci Ewuniu, jesteś fantastyczna jak zresztą nie raz już to podkreślałam. Nie wiem czy to wszystko co o mnie napisałaś jest prawdą, ale staram się taka być, to może jednak trochę mi wychodzi.

Zasady obowiązujące w zabawie to:
1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie.
4. Nominowanie 10 osób. 
Teraz muszę napisać coś o sobie a to jest bardzo trudne, zacznę od tego co mówią o mnie inni;
1. Matka Polka /ja jeszcze bym chciała być Babcią/
2. Uwielbiam mojego męża / to już moje uczucie/
3. Domatorka / to już moja opinia/
4. Ciekawa świata i ludzi
5. Lubię internet
6. Chciałabym, żeby ludzie byli lepsi
7. Jestem gruba i nie potrafię zrzucić wagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            Pragnę wyróżnić;
1. Monikę, moją córkę, za to , że jest i kocham        ją http://odrobinaslonca.blogspot.com/ 
Wszystkie Panie wyróżniam za ich wspaniałe blogi, piękne i pomysłowe prace, za to,że śledząc to co robią czerpię siłę i ochotę na tworzenie własnych pomysłów. Dzięki Wam mam odwagę pokazać to co robię. Wiem,że nie dorównam żadnej z Was , bo ja nie potrafię tak szybko i sprawnie posługiwać się swoimi umiejętnościami rękodzielniczymi, tworzę wolno i mało, ale jestem od zawsze flegmatykiem i już inaczej nie będzie. Na pewno jest więcej osób które mogłabym wyróżnić, ale zabawa to zabawa ma swoje prawa, więc trzymam się jej zasad. 
Ewie jeszcze raz bardzo dziękuję a wszystkie blogowiczki serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia. 

4 komentarze:

  1. Fajnie, że jesteś zadowolona :))) i sprawiłam Ci radość:))) I nie pisz już więcej, że nie dorównasz żadnej blogowiczce...to nie wyścigi:))) robisz tak jak umiesz i jak Ci czas pozwala:) Twoje karczochy, tak jak już pewnie nieraz pisałam to MISTRZOSTWO ŚWIATA!!! Pozdrawiam Cię Eluś cieplutko i miłego wieczoru Wam życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!Dziękuje za odwiedziny!ciesze się,że podobał Ci się mój aniołek .Będą następne jak wrócę do pracy ! Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, to miło być wyróżnionym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. serdecznie dziekuje za wyroznienie nawet nie wiedzialam ze mnie wyroznilas ,bardzo mi milo:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ