Powered By Blogger

Obserwatorzy

wtorek, 13 listopada 2012

Wymianka - List do Św. Mikołaja.

Witam!

I ponownie zapisałam się na wymiankę. Tym razem będzie nowa formuła wymianki wymyślona przez Lunę z blogu http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com
Jeśli ktoś ma ochotę zajrzyjcie na blog i się zapiszcie. U Luny zawsze są fajne wymianki.

Wysłałam dzisiaj listy z prezencikami dla trzech koleżanek blogowych w ramach jednej prywatnej wymianki, jeden za złapanie licznika i dziękczynna za wygraną rozdawajkę. Zdjęcia zamieszczę jak przesyłki dotrą do miejsca przeznaczenia.
A jeszcze zapomniałam napisać, że jakiś czas temu kupiłam kozi ser u Moniki z blogu http://powr-t.blogspot.com/, był pyszny i dzisiaj ponownie zamówiłam następną porcję. Jak dojdzie paczka postaram się zrobić zdjęcia i wam pokazać. Poprzednio zapomniałam zrobić.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających i bardzo dziękuję za komentarze.

2 komentarze:

  1. Elu, ser od Moniki też kupowałam, jest pyszny, a wędzony to dopiero ma smaczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie po wyróżnienie i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ