Powered By Blogger

Obserwatorzy

poniedziałek, 12 listopada 2012

Wyróżnienie i niespodzianka od Cohenny

Witam!
Dawno nie pisałam i narobiłam wiele zaległości, a w międzyczasie wiele się działo, ale dzisiaj opiszę tylko to co dostałam od Cohenny. http://cohenna.com/
Otóż pewnego pięknego dnia moja Pani listonoszka przyniosła mi przesyłkę a w niej były różności od Cohenny. Wyobraźcie sobie, że dziewczyna zwróciła uwagę na to, że napisałam w poście, jak bym chciała robić kartki i przysłała mi na dobry początek tak Sama z Siebie oto takie przydasie;


Jestem mile zaskoczona, że są tacy ludzie jak Cohenna http://cohenna.com/ .
A ostatnio zostałam też wyróżniona przez Cohennę;






Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Oto pytania od Cohenny:
1 - Ulubiony kwiat?

Niezapominajki.
2 - Ulubiona bajka z dzieciństwa?

"Na jagody"
3 - Wymarzone miejsce na wypoczynek?

Na Łonie Natury
4 - Ulubiona książka?

Kilka
5 - Ulubiony kolor?

Raczej wszystkie
6 - Ulubiony owoc lub warzywo?

Różne
7 - Rower czy rolki?

Rower
8 - Lubisz zabawy blogowe?

Tak
9 - Ulubione danie?

Nie mam jednego ulubionego
10 - Wielkanoc czy Boże Narodzenie

Boże Narodzenie
11 - Najśmieśniejsza rzecz jaka ci sie przytrafiła

Nie poznałam własnej sąsiadki, a rozmawiałyśmy dłuższy czas ze sobą. 

Z nominowaniem 11 osób mam problem, bo myślę, że wszystkie zasługujecie na to wyróżnienie, dlatego pozwolę sobie oddać to wyróżnienie tym z Was, które mają ochotę bawić się dalej i same zdecydują się na to.
A moje pytania to:
1. Kino czy teatr?
2.Książka czy film?
3.Komedia czy dramat?
4.Poezja czy epika?
5.Przedmioty ścisłe czy humanistyczne?
6.Małżeństwo czy wolny związek?
7.Kawiarnia czy restauracja?
8.Łyżwy czy rolki?
9.Samochód czy rower?
10.Pisanie listów czy rozmowa przez telefon?
11.Wakacje w kraju czy zagranicą?

Dzisiaj też skończyłam moje zaległości prezentami dla niektórych z Was, zapakowałam i jutro jadę na pocztę nadać wysyłki. Teraz będę robiła moje ulubione karczochy na bieżąco. Przede mną wymianka owocowa i jeszcze dwie niespodzianki dla koleżanek blogowych.
Cohenno wśród jutrzejszych przesyłek jest i dla Ciebie ta zaległa za licznik z września. Przepraszam, że tak późno, ale już Ci się tłumaczyłam, więc mam nadzieję, że mi wybaczyłaś tak długi czas oczekiwania. 
Zdjęcia karczochów, które wysłałam koleżankom zamieszczę w następnym poście.
Witam nową obserwatorkę Ingę http://ingasz.blogspot.com/ 
Dziękuję, że mnie odwiedzacie i serdecznie wszystkich pozdrawiam.
Miłego tygodnia.

1 komentarz:

  1. Gratuluję wyróżnienia i przydasi,zawsze się takie cuda przydadzą, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ