Powered By Blogger

Obserwatorzy

piątek, 20 kwietnia 2012

Fajny dzień.

Witam!
 Dzisiaj przyjechała moja córka Monika i obcięła mi włosy i pomalowała, bo już miałam odrosty, niestety nie zrobiła mi zdjęcia, ale zamieszczę później, bo muszę Wam pokazać, jak teraz wyglądam. Na razie nie mam zdjęć nowych moich prac, ale trochę robię, tylko, że na wymiankę i pokażę efekty 15 maja. Robię też prezent urodzinowy dla Mamy koleżanki mojej córki. Jak skończę to Wam zaprezentuję.
Zapisałam się też na kolejną wymiankę, co potwierdza banerek na lewej mojego blogu. Jest to Wymianka z marzeniami w tle. To na dzisiaj wszystko, napisałam ten post, bo zatęskniłam za pisaniem i kontaktem z Wami.
Miłej soboty i niedzieli. Pozdrawiam serdecznie.

Marzy mi się, żeby już tak wyglądały moje irysy w ogródku, a one ledwo co wychodzą z ziemi. To tak na marginesie obecnej wiosny.

9 komentarzy:

  1. Wow ależ masz wspaniałe irysy, no to ja nie mogę się doczekać Twoich prac które powstają

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Eluś, że bierzesz udział w wymiankach:) pokazuj nam swoje prace bo zawsze są piękne! ciekawa jestem jak wyglądasz w nowej fryzurce:) zdolną masz córcie, nawet włosy umie obciąć:) A irysy jeszcze Cię zachwycą, cierpliwości:))) Miłego, słonecznego dnia Wam życzę!!! Buziaki ślę:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. WITAM milutko
    pozdrawiam cieplutko.
    Niech cały dzień
    minie Ci bez smutków.
    Słoneczko na niebie
    niech świeci dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. witam moja "parę" wymiankową:) Niestety czarować nie potrafię... ale gdybym tylko mogła tak sprawić, od razu byłabyś zdrowa!! jedyne co mogę w tej sprawie zrobić to się pomodlić:)
    Ulubionych kolorków masz parę, coś na pewno wykombinuję w związku z tym:)
    Pozdrawiam niebiesko i duuuużo zdróweczka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne irysy, takie lubię:) Niedługo będziesz takie miała w tym roku, takie ciepło było dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Irysy są przepiękne szkoda że szybko przekwitają.
    Wymianka za wymianką czyli produkcja pełną parą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu...odrobine cierpliwosci i Twoje irysy tez beda takie piekne.)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ