Powered By Blogger

Obserwatorzy

czwartek, 1 marca 2012

Moja pierwsza wymianka

Witam ponownie!
Zdecydowałam się na moją pierwszą wymiankę, ponieważ wydaje mi się, że potrafię sprostać temu zadaniu. Jakoś do tej pory wydawało mi się, że nie jestem aż taką specjalistką w rękodziele, żeby móc ofiarować komuś coś co zrobię sama. Mam jednak swoją specjalność i uważam, że nie muszę wstydzić się tego co umiem zrobić. Temat jest wdzięczny, bo świąteczny, a ja już myślałam o takiej wymiance już na Boże Narodzenie, ale jak wiecie miałam problemy rodzinne w grudniu i nie dałam rady. Teraz więc spróbuję. Zapisałam się na wymiankę u Cohenny, która nie prowadzi bloga, ale stronę internetową http://cohenna.com/ - Mój zaczarowany świat. Serdecznie polecam, to piękna i ciekawa strona, a jej właścicielka wydaję się Fajną osobą i konkretną co mnie bardzo odpowiada. Wie co robi i czego oczekuje od siebie i innych.






Spokojnej nocy wszystkim życzę.

4 komentarze:

  1. Jak to mawiają"najtrudniejszy pierwszy krok"-zapisując się na pierwszą wymiankę,na pewno będziesz chciała zapisywać się na następne:)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu,a odnośnie karczochów to ja uważam ,że ty robisz zdecydowanie piękniejsze:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny ,rewanżuję się tym samym widzę że bierzemy udział w tej samej wymiance ,muszę pobuszować u Ciebie ,pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. No brzmi zachecająco:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ