Powered By Blogger

Obserwatorzy

sobota, 31 marca 2012

Podziękowanie

Witam!
Dzisiaj, pragnę podziękować Danusi z blogu http://babusiowerobtki.blogspot.com/  za ogromną niespodziankę jaką mi sprawiła. Otóż w czwartek listonosz przyniósł mi przesyłkę od Danusi, a w niej same śliczności, zobaczcie i oceńcie czy mam rację?










 



Danusia przepięknie robi wszelkie ozdoby, to co Wam pokazuję to niewielki procent tego co jej ręce wytworzyły. Polecam zajrzyjcie na jej blog, a same się przekonacie. Danusia oprócz tego, że Sama potrafi robić piękne przedmioty to również wspaniale wspiera i pomaga innym w doskonaleniu umiejętności, jak również w życiowych problemach. Jestem zachwycona niespodzianką, a jednocześnie zawstydzona, bo ja nie pomyślałam wcześniej żeby jej coś wysłać, zajęta innymi sprawami. Przepraszam Danusiu i bardzo Ci dziękuję i bardzo jestem Ci wdzięczna za pamięć.


Ten Skrzydłokwiat zakwitł u mnie pierwszy raz, dedykuję go Danusi.
                                                                                                                                                         Pozdrawiam wszystkich wiosennie.

5 komentarzy:

  1. Elu jakie fantastyczne prezenty, super!!! Pozdrawiam Cię cieplutko i miłego dnia życzę:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty, a Danusia takich cudeniek zrobiła olbrzymia ilość, pewnie ma kobieta motorek w łapkach!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne prezenciki otrzymalas od Danusi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, aż się zaczerwieniłam - dziękuję za miłe słówka i za kwiatek (a ja bardzo lubię kwiaty) i nawet nie wiesz jak ciepło mi się zrobiło na duszy.
    Cieplutko pozdrawiam, bo u nas prawie zima. Pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu,pieknie zostalas obdarowana..sliczne rzeczy,,a one wlasnie ciesza najbardziej:te podarowane od nieznanych nam osob..Zycze udanego tygodnia.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ