Powered By Blogger

Obserwatorzy

wtorek, 9 kwietnia 2013

Wyróżnienia.

Witam!

Bardzo miła i sympatyczna osoba cohenna z bloga "Mój zaczarowany świat" http://cohenna.com/ obdarowała mnie aż dwoma wyróżnieniami.






Pytania od cohenny;
1 Ulubiony owoc?                             Winogrona zielone.
2 Ulubione warzywo?                        Kalafior.
3 Ulubione zwierzę?                          Koń.
4 Twoje największe marzenie?           Zdrowie i spokój.
5 Ulubiona bajka z dziecinnych lat?     Bajki z książeczek "Poczytaj mi Mamo"
6 Ulubiona pora roku?                       Ciepła wiosna.
7 Ulubiony kwiat?                             Niezapominajki i róże herbaciane.
8 Ulubiony kolor?                             Wszystkie, zależnie od zestawienia.
9 Umiesz jeździć konno?                    Nie umiem, ale bardzo bym chciała umieć.
10 Umiesz haftować?                        Jak wyżej.
11 Pływałaś w morzu?                       Nie, tylko na morzu statkami i chodziłam po wodzie na plaży.

Mówiąc szczerze nie wiem Kogo powinnam wyróżnić, dlatego mam propozycję, czujcie się wyróżnieni wszyscy zaglądający do mnie, bo myślę, że każdej osobie prowadzącej blog należą się wszystkie wyróżnienia świata, ponieważ wszyscy Jesteście wyjątkowi, zdolni i kreatywni, dlatego prowadzicie blogi i paracie się rękodziełem.

A muszę się jeszcze pochwalić, że w ostatnim czasie udało mi się wygrać dwa Candy, jak dostanę przesyłki z wygranymi to pokażę i napiszę, które i u Kogo wygrałam.
Bardzo dziękuję wszystkim komentującym moje posty i Tym nie komentującym, ale myślącym o mnie serdecznie.
Życzę też wszystkim, żeby wreszcie zrobiła się prawdziwa wiosna.
Pozdrawiam i miłego wieczoru.

3 komentarze:

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ